Загальні відомості про мене

суботу, 2 листопада 2013 р.

Есе про учителя від третьої особи.

Викачати 
Ким  він  міг бути ,  як  не  вчителем?  Будинок ,  в  якому  він  зростав,   межував  із   шкільним  подвір’ям, а шкільний  дзвінок  міг  слугувати  за  сигнал,що  пора вирушати  до школи.
 Випадок, що вплинув  на  вибір  професії  стався  після  того  ,  як  по сусідству  поселився  молодий  вчитель  географії   . Побувавши  одного  разу в  гостях  був  вражений величезною  бібліотекою    пригодницької  літератури  і  колекцією  індіанських і  африканських  масок . Всі  книги -  це  суцільна  географія, а це  фантазії, мрії, подорожі…
Доля  була  вирішена,авторитет  вчителя  був  настільки  великий ,що  без вагань  після  закінчення  школи  поступив до  Одеського  університету 
ім. Мечникова  на  геолого-географічний  факультет. Під  час  навчання  дитячі  фантазії  і  мрії  почали  здійснюватися - це  і  пройдений  Крим  і Прибалтика  з  Карелією ,  Карпати та  Кавказ  і  участь у  міжнародній  експедиції  під  назвою «Понт Евксінський» на  стародавній   грецькій  галері до  берегів  Туреччини, Греції, Італії.
 Після  закінчення  університету  Олександр  потрапив  в  звичайнісіньку  сільську  школу ,ось  там   і  справжнє  бойове   хрещення  і   історія  і  біологія і  географія .  Слова наставника,що  відвідала  урок , її  слова запам’ятав на   все  життя: «Олександре ,нам  не потрібна  лекція  для  студента  3  курсу  геофаку,не забувай  що  ти  в  сільській  школі   і не  потрібно  за один  урок  навчити дітей  всього  що  знаєш  сам».
   Доля  повернула   до  рідної  школи. Важкі   90-і  роки   коли  вчителі  масово  покидали  освіту. Школи  ніколи  не  зрадив,де  працює  на  посаді  вчителя  географії до  цього  часу.  Маючи досвід  роботи можна  з  впевненістю  сказати,що  кожен  учитель  повинен  постійно  працювати  над  удосконалення своєї педагогічної майстерності. Саме  новим  щаблем у  розвитку,як  педагога, стало  проходження  одним  із  перших  в  області  спеціалізованих  курсів  в системі  післядипломної   педагогічної  освіти  за  програмою «ІНТЕЛ  Навчання  для  майбутнього»  з  ефективного  використання  інформаційно-комунікаційних  технологій   при  викладанні  навчальних предметів  згідно  з  Державних  стандартів  освіти України,які  закінчив  у  2006  році. Ось  тоді  і зародилася  ідея  роботи над  методико-педагогічними  проблемами  пов’язаними  з   використанням ІКТ. Це
 зараз  проблема  здавалось  звучить  просто : «Використання  електронних  навчальних  засобів та  мультимедійних  презентацій при  вивченні  географії».      Зараз  вільно  використовує   мультимедійну  дошку, електронні  навчальні програми,  проводить  районні семінари  та тренінги ,передає  досвід.  Педагог   підготував  двох  учасників   Всеукраїнської олімпіади 4 етапу.

Десь  так років 43 
У  мальовничому  селі
Приніс лелека на м’якім  крилі
Хлоп’я у затишну хату  Красотів,
Поклав  в  колиску й далі  полетів.
Росло  маля  цікаве,  синьооке,
Летіли,  мов  птахи,невпинно  роки.
З  порогу  хати видно булоСинюху-річку,
В дворі  росли і  вишні ,і порічки…
Будинок  межував  з  шкільним  подвір’ям,
Сашко  проводив  час  тут  надвечір’ям.
На  метеомайданчику погоду  визначав,
На  стадіоні в  жмурки  і футбола  грав.
Заклала  школа  в  душу  підліткову
Професії  вчительської  основи,
Бо  мав  Сашко  хороших вчителів
Й на  них  він  бути  схожим  захотів.
Тож  як   прийшла  пора  йому  обрати,
Ким  у  житі  дорослім  стати,
«Без  сумніву,географом»,- сказав.
Й  з Одесою студентські  роки  пов’язав.
Після  навчання повернувсь  додому
І  став учити діток всьому тому,
Що в  виші досконало  сам учив,
Всьому,що  щиро  серцем  полюбив.
У  рідній  школі ,де  навчався  і  зростав,
Він  знаним  педагогом  став.
Улюбленець  колег,батьків,дітей,
І конкурс  цей  для  нього апогей.


Немає коментарів: